pondělí 27. srpna 2012

Top týdne- 10 oblíbených postav

Knižní meme pořádané Luu. Meme je pokažné zaměřené
na jiné téma.



Dnešní téma......


.......10 oblíbených postav

Rose (Vampýrská akademie)
Nikdy se nevzdává bez boje. Je pěkná, krásně se obléká a je oddaná své nejlepší kamarádce. Rose mi hrozně přirostla k srdci.










Vee (Zavržený)
Ochotná holka. Její přednášky o barevné dietě a obhajování, jsou opravdu hodně vtipné.







Spencer (Roztomilé malé lhářky)
Nejúžasnější postava, která se staví problémům čelem. Problémy s rodinou jsou asi jejím největším utrpením, ale ona to zvládá, což se mi na ní nejvíce líbí.




Stark (Škola noci)

Nevzdává se bez boje, a to je to čeho si na něj nejvíce cením. Bojuje o to co nejvíce miluje.








Jeremy (Upíří deníky)

Tak tohohle kluka zbožnuji!! Má hodně velkou výdrž, se svou sestrou. Jeho počáteční nenávist k upírům, byla okouzlující.








Dimitrij (Vampýrská akademie)

Dimka♥ Miluji jeho sílu, osobnost. Trpělivost s Rose. Nejlépe dodržuje pravidla vztažené k "Učiteli a studentovi"







Toby (obsahuje silný knižní spoiler) (Rozlomilé malé lhářky)

Chudáček! Litovala jsem ho celou knížku, dokud jsem nedošla k tomu, že umřel. To už se ve mě vzedmul všechen smutek a slzy z mých očí začaly stékat po mých tváří.






Daimon ( Upíří deníky)

Uličník jeden. Mám ho ráda, ale jedna věc mi na němvadí, že přebírá dívku svému bratrovi. Ale co se dá dělat stejně patří mezi moje oblíbence.






Stevie Rae (Škola noci)

Kovbojka. Skvělá kamarádka, kterou by so asi každý z nás přál.









Adam (Tajný kruh)

Je další z mých oblíbenců. Lituji jeho i Kessie, když museli vypít lektvar, aby zapomněli, že se vůbec kdy milovali.













2 komentáře:

  1. Pretty little lairs poznám len ako seriál, ale Spencer je aj moja obľúbená :) A Toby v knihe zomrel? Sakra, snáď v seriály ho nezabijú :/

    Pozývam ťa na môj blog: http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat