sobota 23. června 2012

Quote of the Week

Knižní meme pořádané Judit. Téma meme je takové, že
musíte vybrat z jakýkolik knížek jeden vtipný výrok, romantickou scénu a silný momemt.




Vtipný výrok

Tuhle knížku jsem četla před trošku delší dobou. Nevím, jestli vám tayto věty budou připadat vtipné, ale můž říct, že já jsem se u nich nasmála.

" Hele, Zoey, já ti fakticky přísahám, že Heath se po tom zápase tak moc nestřískal. Nebyl důvod, abys na něj byla hnusná. "
" Hej, Zoey. Posloucháš mě vůbec? Podle mě si dal tak čtyři, nejvýš šest piv a tři panáky. "





 

Romantická scéna

Celou sérii Zavržený miluji. A tyto knížky jsou hodně romantické, takže stačí nalistovat skoro každou stránku a něco se tu najde.

Dole pod kopcem se vlny lámaly o pláž a karnevalová muzika vyhrávala naplno. Vzduchem se linula silná vůně cukrové vaty, popcornu a prskajícího masa, a mému žaludku to připomělo, že už od oběda jsem nic nejedla.
" Jdu si pro cheeseburger " řekla jsem Patchovi. " Chceš taky něco? "
" Nic z jídelníčku. "
Usmála jsem se. " Flirtuješ se mnou, Patchi? "
Políbil mě na temeno hlavy. "Zatím ne. "


Silný moment

Tuhle knížku zrovna čtu. Těchto pár vět pro mě hodně znamenalo.

Ano, Spencer a Alison nejspíš měly nějaký spor. Podobné napětí přece panovalo mezi Ali a kteroukoliv z nich. Alison bylo dokonce-krásná, chytrá, přitažlivá, neodolatelná- a kašlala na ně. Možná ji za to nenávoděly. To ovšem neznamená, že by si snad některá z nich přála její odchod.
Je doslova neuvěřitelné, co všechno člověk dokáže přehlédnout, byť se mu to odehrává přímo před očima.



Žádné komentáře:

Okomentovat